Thursday 19 February 2015

Masalah Senggugut Teruk Nak Patah Pinggang! Mak Aih, Nasib Dah OK

Senggugut dan kaum wanita memang tak boleh dipisahkan.
Tak pernah kena senggugut? Alhamdulillah....
Saya kena senggugut ni start dari zaman belajar dulu...dah 15 tahun yang lalu pun.... telan panadol tiap-tiap bulan...sakit golek-golek punya....huhu...memang kadang-kadang terjaga malam sebab sakit..dah jumpa doktor tapi doktor cakap - biasa- senggugut- perempuan lain pun kena jugak- huhu.

Actually saya pernah buat entry tentang senggugut ni di SINI. Bagaimana akhirnya saya telah keluar dari kisah kesakitan senggugut ni...- alhamdulillah. Anda patut baca sebab mungkin anda tak kena tapi mungkin adik-beradik ke, kawan-kawan ke, saudara-mara ke ada yang kena senggugut ni so kita boleh share ilmu. Sebab saya sendiri share dengan orang lain. Iyalah kasihan kan..tengok orang lain menanggung sakit......

Nak tambah info tentang cara kurangkan/elakkan senggugut kali ni -

selain kita boleh consume GLA SHAKLEE - my favorite suplemen- kita boleh jugak  consume OSTEMATRIX dan B-COMPLEX.

Sebab apa OSTEMATRIX ?
Kajian mendapati dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium membantu mengatasi masalah senggugut.
Baca khasiat utama dan kelebihan OSTEMATRIX di SINI.

Sebab apa B-COMPLEX?
Ia adalah asid folik semulajadi di dunia yang dicipta oleh saintis Shaklee yang terbukti telah dapat meredakan senggugut dan beberapa masalah kesihatan lain.
Baca khasiat utama dan kelebihan B-COMPLEX di SINI.

Tontonlah kisah Puan Maria Awi menceritakan pengalamannya menghadapi senggugut.



So dah decide nak dapatkan OSTEMATRIX & B-COMPLEX hari ini?
Nak tahu harga?
Contact saya ZILA 019 5592717 


Dengan setiap pembelian vitamin dengan saya anda layak mendapat:-
- Jadual Makan Vitamin
- Konsultasi Percuma Berterusan
- Jemputan ke group Facebook exclusive
- Peluang menjana income dengan Shaklee




1 comment: