Tuesday 24 February 2015

Performance Drink : Minuman tenaga penuh khasiat!

Zaman sekarang ni memang serba nak cepat dan mudah. Contoh? nak makan pun nak yang cepat-cepat siap macam Mc Donalds, KFC..macam-macam lagi lah restoren makanan segera yang tumbuh seperi cendawan selepas hujan di sekitar kawasan kita. Pagi? berapa ramai yang tak sempat breakfast kan? Sebab nak kejar keluar rumah awal nanti traffic jam nak ke tempat kerja..nak hantar anak ke sekolah dan nursery lagi.... sedangkan breakfast tu sangat penting. Kita orang dewasa bolehlah tahan kalau tak breakfast..tapi kalau saya memang kasihan pada budak-budak yang sekolah rendah tu...huhu....

Mak ayah kena concern bab-bab pemakanan ni...Tak sempat? Mari cuba bagi Meal Shakes untuk breakfast anak-anak sebelum pergi sekolah tu....bagus sangat khasiat nya. Boleh baca di SINI

Selain itu Performance Drink pun sangat sesuai untuk breakfast. Boleh bekalkan tenaga untuk nak start hari yang lebih bersemangat dan bertenaga.





Ini antara manfaat utama Performance Drink
1. Meningkatkan daya ketahanan badan – sebab ia memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang semasa latihan fizikal.
2. Membekalkan tenaga kepada badan – kerana ia mempunyai kandungan potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride.
3. Mencegah penyahidratan – aktiviti fizikal memang memerlukan kita minum air dengan secukupnya. Minuman ini dapat membantu badan daripada kehilangan air yang banyak.
4. Mengekalkan paras gula- telah terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting untuk tenaga otot dan percepatkan otot yang cedera untuk sembuh.

Siapa yang perlukan Performance Drink?
ibu yang menyusukan anak
mereka yang aktif bersukan
mereka yang kurang minum air
mereka yang kurang sihat
mereka yang berpuasa
mereka yang suka minum minuman isotonik

Apa tunggu lagi?
Mari order Performance Drink untuk khasiat keluarga tersayang!
Contact saya : ZILA 019 5592717

No comments:

Post a Comment