Wednesday 15 October 2014

Gla shaklee atasi masalah senggugut

Teringat lagi masa zaman belajar bermula di matrikulasi saya kena senggugut ataupun kita panggil period pain. Masa tu saya pun pelik jugak sebab masa kat zaman sekolah menengah tak pernah kena senggugut pun. Kalau time period biasanya saya memang akan senggugut yang teruk.Then kawan-kawan suggest makan panadol..baru lega sikit rasanya..kalau tak memang tak bermaya je...

Kisah period pain saya diteruskan hingga zaman belajar di universiti...tapi sakitnya kadang-kadang ada kadang-kadang tak ada..on off la kiranya..Then start bekerja memang tak habis lagi rupanya kisah period pain ni...paling saya tak boleh lupa saya sakit yang amat sangat di awal pagi sampai tak boleh nak bangun. Sakitnya yang amat mencucuk-cucuk bahagian bawah perut..belakang pun sama..tu yang tak boleh nak bangun...dah la saya tinggal seorang diri. Saya merangkak ke pintu untuk dapatkan bantuan masa tu..Tuhan saja yang tahu kesakitannya masa tu.


gla bantu kesihatan wanita



Pernah jugak sakit tengah-tengah malam yang amat sangat sampaikan ayah saya nak bawa ke klinik malam-malam buta tu...pulak tu mak saya cakap orang-orang tua cakap senggugut ni sebab ada cicak makan perut kat dalam tu. Ehhh??? biar betul..hmm tak apa lahh...mak sendiri yang cakap..tak boleh lawan..heheh...dah la menahan sakit yang amat...

Nak dijadikan cerita..(bukan drama tv3 ye hehe) saya attend 1 kursus kat Alor Setar dalam 7 tahun yang lepas..then roommate saya tu dia tengok saya makan panadol untuk tahan senggugut. Dia pun cakap yang saudara dia pharmacist advised dia untuk makan Evening Primrose Oil (EPO) untuk tahan senggugut. Selain itu makan EPO kulit jadi cantik! What?? Bley kulit cantik sekali sekali selain dapat tahan senggugut??Ohhh terus la saya consume EPO sejak itu..setiap hari saya makan..bila tiba awal period saya makan double dosage sebab tak nak rasa sakit-sakit tu...memang Alhamdulillah membantu betul lah EPO tu...sakit sikit-sikit memang ada tapi kurang la jugak...

Hinggalah 3 bulan lepas saya makan GLA Shaklee...perbezaan yang ketara saya rasakan. Memang betul-betul berbeza. Senggugut langsung tak ada...berbanding EPO sebelum ni ada jugak rasa sakit sikit-sikit. Then yang best nya GLA ni membuatkan saya tak rasa macam period..sebab biasanya saya akan terbaring jugak masa first day tu...takpun penat tak bermaya sebab darah banyak keluar... tapi sekarang saya macam biasa je tak penat pun...Alhamdulillah GLA memang yang terbaik sangat membantu saya...


gla bantu kesuburan

Sebelum ni memang saya ada dengar rakan-rakan bercerita tentang khasiat GLA Shaklee ni termasuklah membantu masalah kesuburan. Ada yang dah berjaya pregnant bila consume GLA...Alhamdulillah rezeki kan... Then bila saya sendiri merasakan pengalaman consume GLA ni membuatkan saya rasa excited nak share dengan orang lain..supaya ramai orang menjadi lebih sihat..Senggugut memang menakutkan saya sebab ia menyakitkan..menganggu rutin harian saya...membuatkan mood saya tak stabil...so saya harap sangat anda pun patut cuba GLA ni...


Di samping tu jom kita tengok apa lagi Khasiat GLA Shaklee ni:

1. Membantu mengawal kitaran haid.
2. Membantu menangani menopous.
3. Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri.
4. Membantu menangani ekzema.
5. Membantu masalah kesuuran.
6. Meningkatkan imuniti tubuh.
7. Menguatkan rambut dan kuku.
8. Melegakan simptom akibat artristis reumatoid.
9. Mengawal kencing manis dan dara tinggi.
10. Membantu mengawal kolesterol.

Dan ini juga antara testimoni pengguna yang sangat berpuas hati dengan GLA Shaklee:

Testimoni 1

 


Testimoni 2

Testimon 3



Nak cuba GLA Shaklee hari ini?
Contact saya zila 019 5592717   untuk harga dan konsultasi terbaik!

Terima kasih kerana sudi membaca dan semoga bermanfaat kepada semua. 


Anda seorang yang mementingkan kesihatan & kecantikan?
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan sebagai pendapatan sampingan?

FREE CONSULTATION
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!



No comments:

Post a Comment