Sunday 17 August 2014

Set Bersalin Shaklee – 10 Soalan-soalan popular yang anda selalu nak tahu!


1. Bila Saya Boleh Mula Ambil Set Bersalin Shaklee?
Set ini boleh dimakan terus selepas bersalin. Ini berbeza dengan sesetengah set bersalin yang lain yang perlu tunggu beberapa hari.

2. Kalau Anak Kuning (Jaundice), Boleh Ke Saya Teruskan Dengan Set Bersalin Shaklee?

Boleh. Tiada masalah langsung.

3. Anak Saya Pra-Matang. Set Bersalin Shaklee Selamat Tak Untuk Dia?
Ya, boleh, malah sangat digalakkan. 

4. Apa Kesan Set Bersalin Shaklee Kalau Saya Nak Menyusukan Anak Sepenuhnya?
Set Bersalin Shakleee turut merangkumi keperluan ibu yang ingin menyusukan anak. ESP, Alfalfa dan Ostematrix bantu merangsang penghasilan susu yang banyak. Saya sendiri merupakan ibu yang menyusukan anak saya secara ekslusif sehingga 2 tahun dengan amalan Set Bersalin Shaklee.

5. Set Bersalin Shaklee Ni Boleh Ambil Sekali Dengan Jamu Tak?
Boleh, hanya pastikan jarakkan pengambilan selama dua jam supaya penyerapan vitamin tak terganggu oleh kehadiran jamu.

6. Saya Bersalin Kaedah Pembedahan. Boleh Ke Nak Makan Set Bersalin Shaklee?
Ya boleh. Zinc dan ESP sangat penting untuk merawat dan membaik pulih luka pembedahan. Biasanya dalam masa 2 minggu, ibu dah tak rasa ngilu luka pembedahan

7. Ada Tak Set Untuk Berpantang dan Kurus Sekaligus?
Ya ada. Terdiri daripada Set asas dan Herblax, Lecithin dan Omega Guard. InsyaAllah dapat kembalikan bentuk badan asal disamping tidak menggangu penyusuan ibu.

8. Apakah Keistimewaan Set Bersalin Shaklee Berbanding Produk Lain di Pasaran?
Ianya 100% semulajadi. Terbukti halal dan mudah digunakan. Sangat membantu pengeluaran susu ibu yang melimpah ruah dan mengembalikan bentuk badan asal ibu. 

9. Macam Mana Nak Tahu Lebih Lanjut Tentang Set Bersalin Shaklee?
Boleh terus contact/sms/whatsap saya Zila 019 5592717. Konsultasi percuma. Pelanggan turut akan mendapat ‘free gift’ khas dari saya jika stok masih ada.

10. Macam Mana Nak Order Set Bersalin Shaklee?

Boleh terus contact/sms/whatsap saya Zila 019 5592717. Konsultasi percuma. Pelanggan turut akan mendapat ‘free gift’ khas dari saya jika stok masih ada.


Anda juga boleh terus buat pembelian terus secara online di sini. 
Hanya klik dibawah ni:


Thanks for reading!
Love,
Zila mama alya


No comments:

Post a Comment