Saturday 18 October 2014

Testimoni berhenti merokok Shaklee

Alhamdulillah dan tahniah! Kerana anda memilih untuk berhenti merokok. 
Memang pun kita maklum yang memang telah difatwakan merokok itu haram seperti yang telah termaktub dalam Muzakarah Jawatankuasa Fatwa, Majlis Kebangsaan Hal Ehwal Islam Malaysia kali ke-37.


tetsimoni berhenti merokok

Saya percaya memang ramai orang terdekat dengan kita yang merokok..baik diri sendiri, suami tersayang, ibu bapa, adik-beradik, suadara-mara mahupun rakan sekeliling. Malahan budak-budak sekolah pun ramai yang merokok kan...yang sekolah rendah pun ada! Menakutkan kan?

Namun begitu, memang ramai juga yang terdetik untuk berhenti merokok...walaupun ada terdetik sekejap nak stop. Saya percaya bukan mudah...orang cakap bolehlah...diri perokok saja yang tahu..Iyalah..siapa yang tak sayang diri..anak bini kan?

Saya nak share antara testimoni pengguna yang alhamdulillah telah berjaya bebas daripada belenggu rokok dengan Shaklee.

Testimoni 1


Vivix shaklee


Testimoni 2


vivix

Testimoni 3



vivix



Bagaimana Vivix Shaklee membantu perokok tegar berhenti merokok?


Tubuh badan kita terdedah kepada radikal bebas setiap hari. Radikal bebas ini datangnya daripada pencemaran, pemakanan, ASAP ROKOK dan pelbagai punca lagi. Radikal bebas ini merosakkan DNA kita. Maka, apabila DNA kita rosak dan bermutasi, ianya mampu mencetus sel kanser.


merokok membahayakan kesihatan


Vivix bertindak dengan memperbaiki DNA tersebut. Nikotin yang selama ini berkampung di DNA perokok akan disingkirkan dari DNA dan DNA akan kembali normal.Kerana itulah perokok yang mengambil Vivix tidak mempunyai Withdrawal Symptom. Tidak ada rasa bad mood, masalah untuk tidur, keletihan, sakit kepala dan bermacam simptom lagi.

Jika biasanya perokok cuba berhenti merokok menggunakan kaedah lain, nikotin masih dibekalkan ke dalam tubuh, cuma tidak melalui rokok. Jadi, nikmat rasa rokok itu sukar untuk dibuang dan adakalanya sukar dibendung hingga menyebabkan perokok kembali merokok.

Vivix pula menyingkirkan Nikotin tersebut. Tiada lagi nikotin 'melekat' di tubuh perokok, maka tidak ada rasa ketagihan terhadap rokok. Malahan bekas perokok tadi akan mula berasa sangat tidak senang dengan bau asap rokok.

Ketahui lebih lanjut Kenapa saya tidak mahu orang merokok di depan anak saya dan Tips berhenti merokok berkesan dari Dr. D. M. Viskers.

Dapatkan Vivix hari ini untuk membantu diri anda dan insan tersayang.
It's never too late....

Semoga Allah sentiasa merahmati kita untuk menjadi insan yang lebih baik. 
Insya Allah


Nak dapatkan info lanjut tentang Vivix dan Set Shaklee yang lain?
Contact saya Zila 019 5592717

Dengan setiap pembelian vitamin dengan saya anda layak mendapat:-
- Jadual Makan Vitamin
- Konsultasi Percuma Berterusan
- Jemputan ke group Facebook exclusive
- Peluang menjana income dengan Shaklee


shaklee

No comments:

Post a Comment