Friday 10 October 2014

Diari saya

Assalamualaikum semua

Sebenarnya dah beberapa hari ataupun dah seminggu jugak tak update blog ni... so...dah tak nak buat entry pasal apa lagi... tapi memang nak update..di hati meronta-ronta..haaaa macamana tu...Hehe

Dulu masa zaman belajar terutama masa di matrikulasi saya ada diari.


WHAT? ZILA ADA DIARY?


wahahaha...nak gelak pun ada....saya ni bukan jenis jiwang-jiwang sangat pun tapi saya suka menulis.... Hah..tak jiwang ke tu... okayla...whatever.....hahah
So saya akan hari-hari tulis kat diari tu lah...orang tanya... -apa nak tulis kat diari tu hari? heheh
Alaaa...macam-macam la boleh tulis...contoh: azam baru of the day ke...apa yang jadi kat kuliah tadi ke...tarikh-tarikh penting dan istimewa....apa-ala saja lah...haaa of course lah rahsia di hati.... sebab tu orang lain tak boleh baca tau..hatta kawab baik sendiri! Diari saya sorok bawah bantal..hehe bawah bantal tu selamat ke?

Soo...kat mana ya diary saya sekarang? Ada dalam stor..kot...kot? Haha..haa ye la rasanya dalam stor dalam kotak-kotak buku yang bertimbun tu... kalau baca balik gerenti senyum sorang-sorang...ahhhh how time flies....

Sekarang ada diary lagi ke? ohhh no..no...tak ada masa pun untuk tulis..lebih baik kemas rumah...wahhhhaaa nampak sangat tak ada masa nak kemas rumah kan? Hehe... main dengan Alya lagi seronok...Kali terakhir saya menulis diary tahun 2006...masa tu dah start kerja.. So bila dah start kerja lagiiii lahhh tak sempat nak update diary tu....kesian dia...So finally it stops there..huhu....

Zaman sekarang ni pun menulis diary lebih kurang macam ada blog sendiri la kan? Macam saya tengah buat sekarang ni. Tapi blog ni semua orang boleh baca...so dah tak personal lagi... Tak macam diary..ia adalah barangan personal kita yang sangat dijaga dan disimpan rapi.... Sentimental kejap...


So..bagaimana dengan anda? Ada diary sendiri jugak?



No comments:

Post a Comment