Saturday 1 November 2014

Suplemen untuk tingkatkan kesuburan wanita

Adalah menjadi impian setiap pasangan yang berkahwin untuk menimang cahaya mata. Namun apabila setelah masuk tahun pertama masih tiada tanda-tanda untuk hamil sudah tentulah suami isteri dan biasanya isteri semakin resah. Saya pun mengandungkan anak saya Alya hanya setelah 1 tahun 8 bulan berkahwin. Sebabnya saya mempunyai cyst di ovari dan terpaksa menjalani pembedahan untuk membuang cyst yang sebesar bayi 3 bulan itu. Alhamdulillah tak lama selepas itu rezeki kami untuk mendapat anak sulung. 

Bagaimana pula dengan anda?
Saya percaya kisah pasangan suami isteri yang masih tidak dikurniakan cahaya mata bukan kisah baru. Tengok sekeliling kaum keluarga dan rakan-rakan pasti ada yang masih belum dikurniakan rezeki ni kan? InsyaAllah pasti ada rezeki suatu hari nanti dengan syarat kita seharusnya tidak berhenti berdoa dan mencuba.

Rasa tak puas rasanya kalau saya tak share pengalaman rakan-rakan yang berjaya hamil dengan Set Kesuburan Shaklee. Saya sendiri kini sedang mengambil suplemen GLA yang terbukti sangat membantu saya mengatasi senggugut dan juga beberapa vitamin yang lain. Sila KLIK SINI untuk info GLA yang hebat.

Di sini antara testimoni yang berjaya hamil:

Kisah berjaya hamil 1


set kesuburan shaklee

 Kisah berjaya hamil 2


set kesuburan shaklee

Kisah berjaya hamil 3
set kesuburan shaklee


Nak tahu apa suplemen yang Shaklee syorkan untuk membantu hamil?

set kesuburan wanita

set kesuburan shaklee

Terdiri daripada:

1) Energizing Soy Protein
2) GLA
3) B- complex

Kenapa Set Kesuburan Shaklee lain dan lebih istimewa daripada produk-produk yang lain?
Sebab ianya berdasarkan konsep SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN & SENTIASA MESRA ALAM. Produk-produk Shaklee terdiri hanya daripada bahan semulajadi dan menjalani pelbagai kajian oleh pakar-pakar sebelum dipasarkan. 

ESP Shaklee merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting. 

GLA Shaklee pula memang ramai digunakan wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang haid setiap bulan. Ia merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan untuk membentuk prostaglandin -bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawal atur proses badan yang normal. Maka ia sangat membantu untuk kehamilan.

B-complex Shaklee mempunyai penyaluran zat makanan berpaten untuk meningkatkan nutrien penting iaitu asid folik. Jumlah asid folik yang mencukupi di dalam diet wanita terbukti dapat mengrangkan risiko melahirkan anak terencat akal atau masalah kecacatan saraf tunjang.

Walau bagaimanapun ada sesetengah orang yang tak berapa percaya dan ambil 'port' dengan suplemen-suplemen ni.. Kita tengok apa kata Prof. Dr. Hamid Arshat seorang pakar sakit puan ternama Malaysia tentang suplemen kesuburan yang telah membantu ramai wanita untuk hamil.

set kesuburan shaklee

set kesuburan shaklee

InsyaAllah rezeki pasti memihak kepada anda...seperti yang saya nyatakan tadi yang penting kita mestilah sentiasa berdoa dan tidak henti berusaha. Allah swt Maha Memakbulkan Doa kita...jangan berhenti berharap ye kawan-kawan.

Selain itu untuk info lanjut tentang kesuburan lelaki pun anda boleh KLIK SINI. Saya ada cerita tentangnya di dalam entry sebelum ini.

Okay kawan-kawan tunggu apa lagi?
Jom cuba hamil dengan Set Kesuburan Shaklee hari ini. InsyaAllah. 

Nak dapatkan info lanjut tentang Set Kesuburan Wanita Shaklee
 dan Set Shaklee yang lain?
Contact saya Zila 019 5592717

Dengan setiap pembelian vitamin dengan saya anda layak mendapat:-
- Jadual Makan Vitamin
- Konsultasi Percuma Berterusan
- Jemputan ke group Facebook exclusive
- Peluang menjana income dengan Shaklee


Thanks for reading!



No comments:

Post a Comment