Thursday 6 November 2014

Mudahnya Cara Makan Omega Guard Shaklee!

Assalamualaikum semua,

Hari ini saya nak share cara makan Omega Guard Shaklee...Hehe mestilah Shaklee kan brand lain saya tak sure lah...sebab saya kan pengguna dan pengedar tegar Shaklee...Masalahnya apabila dah beli Omega Guard Shaklee ni..tapi ada yang tak pasti cara nak makan. Untuk makluman semua InsyaAllah jika anda beli vitamin Shaklee ni daripada saya, saya akan beri panduan makanan yang sempurna secara berterusan dengan anda. Okay, so pastikan anda memilih pengedar terbaik untuk anda...iyalah kan..dah keluar duit beli..mestilah kita sebagai customer deserve yang terbaik kan?

Cara makan omega guard shaklee

Sebelum saya nak share cara makan Omega Guard Shaklee ni, bolehlah KLIK SINI untuk mengetahui INFO HEBAT OMEGA GUARD SHAKLEE BERBANDING JENAMA LAIN.

BAGAIMANA CARA MAKAN OmegaGuard UNTUK KANAK-KANAK?

Ketahuilah bahawa anak seawal usia 1 tahun selamat untuk diberikan OmegaGuard.
Bilangan kapsul yang boleh diberikan adalah 1 kapsul sehari.
Kapsul OmegaGuard ini diperbuat daripada gel lembut yang halal. Ia mudah ditelan dan mudah larut. Jika anak tidak boleh menelan kapsul, gel OmegaGuard boleh dicucuk dan diberi makan dengan sudu
Bagi anak yang memilih makanan, pecahkan gel OmegaGuard untuk dicampurkan ke dalam makanan atau susu

BAGAIMANA CARA MAKAN OmegaGuard UNTUK KURUS (bagi orang dewasa)?

OmegaGuard tidak boleh dimakan melebihi 6 kapsul sehari.
Mesti diambil SELEPAS MAKAN untuk membantu memecahkan lemak sejurus selepas makan.
Boleh makan 3 biji selepas makan tengahari dan 3 biji selepas makan malam.
Saintis Jepun telah membuat kajian dan hasilnya Omega 3 menghalang pembentukan lemak tidak sihat dan membantu pembakaran lemak
Yeayyy good news untuk yang nak kurus!

BAGAIMANA OmegaGuard DISIMPAN?

OmegaGuard mesti disimpan pada suhu rendah untuk mengekalkan khasiatnya. Elok di letak dalam chiller peti sejuk.

Harga sebotol Omega Guard Shaklee ini ialah RM136.00 untuk 90 biji kapsul softgel.
Walau bagaimanapun, jika anda membeli dengan saya, anda akan mendapat harga istimewa!

Bagaimana untuk mendapatkan Omega Guard ini?
Hubungi saya segera Zila 019 5592717 
COD : Taiping & Ipoh

Dengan setiap pembelian vitamin dengan saya anda layak mendapat:-
- Jadual Makan Vitamin
- Konsultasi Percuma Berterusan
- Jemputan ke group Facebook exclusive
- Peluang menjana income dengan Shaklee

pengedar shaklee taiping

No comments:

Post a Comment