Saturday 19 April 2014

Set kurus Shaklee

Apa maksud KURUS?





               Isu berat badan ni memang sensitif di kalangan wanita, kan?? Kalau saya sendiri memang risau berat naik..tapi nak buat macamana..kalau zaman belajar dulu bolehla banyak aktiviti..jalan banyak...tapi sekarang zaman dah kerja dan berkeluarga ni rasanya metabolisma makin kurang. Tambahan pula usia yang makin meningkat memang kadar metabolisma semakin kurang. Haiyaa!!!





              Tapi jangan risau ye diluar sana...InsyaAllah kita boleh maintain berat badan atau turunkan berat badan dengan macam-macam cara. Buat senaman at least 3 kali seminggu, kurangkan (jangan) guna lif so sila guna tangga, kurangkan pengambilan makanan yang berlemak atau bergoreng dan macam-macam lagilah tips yang uols boleh cuba (termasuk saya...hehehe).

            Nak minta bantuan suplemen atau makanan tambahan? Saya recommend SET KURUS SHAKLEE yang InsyaAllah boleh tolong kita atas penimbang! *nangis*
Ok straight to the point : Ada Set Asas dan Set Advance. 

Set Asas ada Herblax, Lecithin dan Alfalfa.

  • Alfalfa Complex merupakan Formula Shaklee Signature yang telah dibangunkan oleh Dr.Shaklee sekitar tahun 1950-an. So bayangkan betapa lamanya sampai hari ini formula Alfalfa ni masih digunakan kerana khasiatnya. Alfalfa bertindak seperti detoks untuk membantu menghilangkan toksin dalam badan, membersihkan hati, kolon, darah dan cantikkan kulit. 
  • Lecithin adalah ekstrak kacang soya organik bukan GMO yang membantu memecahkan lemak dan kolesterol untuk kesan pelangsingan. 
  • Herblax mengandungi 9 herba semulajadi yang membantu mengempiskan perut yang merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang telah tersekat dan tersimpan lama dalam tubuh kita.




Lagi digalakkan boleh tambah ESP (Energizing Soy Protein) ataupun Cinch.




  • ESP Shaklee ini yang merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh. ESP mengandungi banyak khasiat dan antaranya ialah membantu membekalkan tenaga dan awet muda! 

Ini antara Testimoni Set Kurus Shaklee:

Sakeena yang telah berjaya kurangkan berat badan dalam masa 2 bulan sahaja selepas consume Set Pantang & ESP. Kulitnya pun makin cerah gitu!


Nurul pun berjaya kurangkan berat badan setelah consume Set Kurus Shaklee dan suplemen Shaklee yang lain. Tahniah Nurul! Dah boleh pakai bluse size S walaupun sebelum ni L/M. Seronoknya........



Nampak kan perbezaan ketara customer ni jugak?
Bestnyerr kann....
Bila pula turn kita ye?



Berminat nak cuba jugak?
Jom sms/call/whatsapp saya...InsyaAllah saya akan bantu anda!
 Zila 019 5592717






No comments:

Post a Comment