Sunday 10 May 2015

Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya

Ini bukan first entry saya tentang merokok.

Saya memang berada di dalam keluarga yang merokok so saya tahu bagaimana perasaan orang yang berada di sekeliling perokok - tapi tak terluah dengan kata-kata, nanti menyinggung perasaan pula. Lagipun mungkin perokok memang nak stop merokok dan dah berusaha pelbagai kaedah namun masih tidak berjaya.

Mari kita lihat kisah dan pengalaman Encik Zubir untuk berhenti merokok dan apakah yang membuatkannya berjaya hingga hari ini.





Menarik bukan?
Pastinya anda juga mengharapkan suami, bapa atau insan tersayang anda untuk mengharungi hidup dengan lebih sihat tanpa rokok, bukan?

Untuk info selanjutnya anda boleh baca di entry saya sebelum ini tentang merokok:
1 -KLIK SINI
2- KLIK SINI
3- KLIK SINI


Anda boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut percuma tentang VIVIX Shaklee:
zila 019 5592717





Berita baik!!
Dengan setiap pembelian vitamin dengan saya anda layak mendapat:-
- Jadual Makan Vitamin
- Konsultasi Percuma Berterusan
- Jemputan ke group Facebook exclusive
-Peluang menjana income dengan Shaklee


1 comment: