Sunday 4 January 2015

Almari baju yang sangat suprise!!

Haiyaaaaaa
almari baru nak buat enty ke?

Hahaha
-gelak besar jap-

Sebab ini bukan sebarang almari tau...meh saya cite sikit

Actually saya sedang survey drawer untuk simpan stokin, towel la....yang kecil-kecil tu tapi tak jumpa lagi yang berkenan di hati sebab tak habis survey di kedai lain plus tak kena dengan budget saya. Setakat drawer je kot tak payahlah nak mahal-mahal sangat..kan? hehe

Namun demikian... haaa namun tu.....


Pada suatu hari saya pergi kerja then husband pick me up.  Suddenly hubby cakap dia ada beli something.

'Beli apa?' I asked him

'Drawer yang sayang nak' ' dengan confident dan happy nya he said.

'Whattttt????????. How do you know that drawer is the one i want' ' Pulak dah.......

Then hubby pun gelabah sebab dia nak surprise kan i but it turns dia pulak yang suprise sebab i tak suprise... Hahahah...

Ok harga berapa? RM 500.... 

Makkk aiiiii RM 500 for drawer yang kecil saja.....saya dah mula mengira-ngira....

Dia cakap saya tak jumpa lagi drawer tu dan dia dah jumpa so he decided to buy la...

Ok.... terima kasih banyak-banyak sayang....really appreciate your good hearted.

Then terus saya ajak dia singgah di kedai perabut tu on our way back home.... i pun tengok drawer tu.

'cantik and classy from good material patutla rm 500' 

But

But

RM 500 for a drawer saya still tak boleh terima.... terpulang la u olss nak cakap i kedekut or whatever....

Then finally i jumpa almari 5 kaki price RM 750..... of course material biasa-biasa saja from melamin... tapi i can have drawer and 3 hanger tooooo.... ada space nak keep clothes jugak.... 

So rasa-rasa nak pilih drawer RM 500 or almari RM 750?



Tadaaaaaaa

Hai new wardrobe in the house...hehe

Okayla untuk jadi our second wardrobe. Because we have another wardrobe yang memang dah put our clothes in yang beli masa mula-mula masuk rumah dulu...so ini untuk second wardrobe.... 

Hubby cakap macam hotel dah... heheh....
Itau dia memang pandai mengambil hati isteri dia ni.....hehe

Actually this 2015 we need to increase our saving. We decided to go oversea trip InsyaAllah so of course money is all about.... kena mengira-ngira kalau membeli itu dan ini yang tinggi harganya..termasuklah wardrobe ni....sebab tu i memang agak berkira dan fikir value for the money....

Hubby made conclusion:
- jangan beli barang tanpa isteri disisi-


*wink*



No comments:

Post a Comment